Sunday 2 October 2011

kisah binatang dengan facebook..

APA AKAN JADI . Klu binatang ada faceb00k . agak2 ape status mereka ?

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Aj0i . kenyang burp , alhamdulillah .

CICAK : Isteriku tersepit kt celah pintu . s0bs~

KUCING BETINA: Anak I yg ke-5 baru tanya sape bapaknye . I bingung nk jwb ape . I sendiri lupa bapaknye sape .

AYAM : Kawan . Kalau es0k aku ta update . Bererti aku sudah dig0reng . I luv u all . jgn lupe wat kenduri arwah untuk aku ye .

NYAMUK: Si0t , sekali drug addict gua hantam . Gua positif HIV AIDS . uwaaaaaaa~

KUCING: Baru je add awek sebelah umah . keturunan PARSI beb !

BABI : Aku bengang bet0l la . Dye gi pijak taik kucing tapi nama aku yg disebutnye . Wei br0 ! Len kali siasat dulu la sape yg berak kat depan umah kau . Tensi0n2 .
hahahahaha..

No comments:

Post a Comment