Tuesday 22 May 2012

Adik Aku ..(selalu bawa shopping,sebab tu yang sayang..kekeke)

 Ini adik aku ..Namanya Muhammad Syed Mustaffa..Masa sebelum jadi perajurit muda,aku selalu bergaduh dengan dia..Bayangkanlah,setiap kali aku masak,dia orang pertama makan sampai 4 pinggan...yang bagusnya,setiap kali aku marah,pandai pulak dia bawak aku pergi shopping..tu yang aku sayang dia nie sorang,sebab tak pernah merungut pasal aku yang sudah bertambah berat..
Ini gambar semasa dia tamat latihan..

Amacam!! Handsome kan??

ni sebab aku tangkap gambar dari jauh..Biasala katakan handphone murah.. :-p Ish!! kepala siapa lah yang tetiba muncul nie?? sakitnye hati aku..kekekeke..^^ Sekarang,adik aku telah berkhidmat di Pengkalan TUDM Butterworth,tak tahulah lepas nie ke mana la depa kena lempar..hahahaha..^O^

No comments:

Post a Comment